24 Ağustos 2013

Ben geldim.



Öncelikle,bu şarkı .
Gelelim neden bu şarkı olduğuna...
Dönmeyi,yazmayı düşünmüyordum.Sadece ara ara girip takip ettiğim bloglara göz atıyordum.Zaten bilgisayarımı yanımda götürmüş olsam da yaz tatilini buralardan uzak geçirdim evde internet olmadığından.Sadece telefondan sosyal paylaşım platformlarında takıldım biraz.
Neyse.
Gittim çünkü bi çok şeye inancımı kaybetmiştim.En azından o zaman öyle düşünüyordum :) Eski sevgilim;Ferhat yani.Ayrılmış olmamıza rağmen iki hafta daha aynı evde yaşamamız gerekiyordu.Rica ettim,hemen başka birinin üzerine atlamamasını.Kırılacaktım.Tabi ki dinlemedi.Hollanda'da zaten bir sevgilisi olan hatunun tekiyle gece gündüz beraber takılmaya başladı.Bir gün patladım tabi.Birbirimize girdik.Sonrası çok çirkin...
Üzerime yürüdü.Gerçi o itiş kakıştan benden zararlı çıktı ama onun yerine ben utandım.Her gün kadına şiddete hayır diye kendimizi yırtıyoruz.Sayılardan,istatistiklerden bahsediyoruz.İsimler veriyoruz.Ama kendi başımıza gelince...Ne bileyim,öğrenim düzeyiyle alakası yokmuş gerçekten bunun,anladım.İnsan olabilmekle alakalı sadece.5 yıldır tanıdığımı sandığım o adam bile bunu yaptıysa kim neler yapmaz ki?
Ertesi gün bütün eşyalarımı toplayıp çıktım evden.Eşyaları bir hafta sonra boşalacak yeni evime bıraktım,kendim de gittim bir arkadaşıma.Ama nasıl...Küçücük oda,bavulların üzerinden atlayarak yaşıyoruz.Gece beni ezmenin eşiğinden döndü kız kaç kere,odadan çıkması için benim üzerimden atlaması gerekiyor çünkü.
Sonra...Yani 31 Mayıs demek istiyorum.Gezi günleri başladı.Aklım sadece Gezi'deydi artık.Önceleri sabah eyleme gidiyor,gece dönüyorduk.Sonra bir gece,herkes dağılıp en sona 20 kişi kadar kalınca,meydanda sabahlamaya karar verildi.Hayatımda ilk kez gece dışarda kalacağım..3-4 gibiydi saat,artık kaydım tabi ben alışkın değilim ki.Banklara geçtik.Hemen yanımda o oturuyordu.Dizlerine uzanacaktım aslında ama sığmadık banka.Göğsüne çekti beni.Bi şey düşünmedim tabi ki höst o kadar da değil devrim kardeşiyiz sonuçta :) bi ara telefonunu uzattı,''Numaranı yazsana'' dedi.Bende yine tık yok.Sonuçta yürüyüşleri düzenleyenlerden biri,haberleşiriz dedim.
Sonra başka bir gece. Bu kez gerçekten dizinde yatıyorum :) Sözde benimle ilgilenmiyor beyefendi,geriliyorum.Anladım tabi o bi kaç günde bi şeyler bi şeyler.Bakmıyor,konuşmuyor ama gece ilerledi,kırmızı şalımı kucağına bırakmıştım,dikkatlice örttü üzerimi.Ellerim buz gibi olmuştu,avcuna aldı,sıcacıktı :) Zaten iki elim adamın bir eline sığıyor! Eridim bittim,e biz de insanız di mi! :)
Sonra memleketine döndü.O gece mesaj attı.Ya hemen kötü düşünmesenizeee;sadece ortam nasıl dedi.Ama o mesajdan sonra bir daha susmadık biz.Uyumuyosak kesin konuşuyoruz :) Bir de tatlı,bir de sempatik...Aman aman.
Ha bu arada direnmeye de devam ediyoruz tabi.Etliyi sütlüye karıştırmamak lazım.O memleketinde.ben hala burada. :)
Neyse sonra 2 günlüğüne yanına gittim.Zaten gidecektim diyeceğim inanmayacaksınız ama valla gidecektim ya! Liseyi bitirdiğim şehirde yaşıyor zateeeenn :) Gittim. Ben iner inmez buluştuk. El ele yürüyoruz,oturuyorsak hep yan yana sarmaş dolaşız ama konuşulmuş bi şey de yok,benim içim içimi yiyor. Sonra bir gün canım nasıl kumpir çekmiş,gittik oturduk bi yere. Arkadaşı aradı. ''Sevgilimle oturuyoruz'' deyince ben tabi pert! :) Sonra keşke bana da sorsaydın geyikleri filan fıstık.
Sonuç olarak 2 ayı devirdik ve ben bu adamla 2 asır da yaşarım yani.Aşk nehoş çoğoş bi şey ya la!Tam da öldüm bittim aşka inanmıyom ben yalnız yaşıcam yalnız ölcem lan huysuz bekar cadı teyze olcam 5 tane de kedi alcam mahallenin çocuklarının ömrünü yicem bana neeeğ diye dolaşırken tanıştık,tekrar kendime geldiğimde körkütük aşık olmuştum :) 

2 yorum:

  1. Çok sevindim. Hayat süprizlerle dolu ve her zaman yaşamaya değer. Hayırlı olsun çok mutlu olman dileğiyle....

    YanıtlaSil