16 Mayıs 2013

Bal...

Tanrım neden,neden bana her seferinde bunu yapıyorsun?Neden ne zaman her şey yoluna giriyor desem,hemen üzüyorsun beni?
Bal'a çok bağlanmıştım oysa.Oysa onu çok sevmiştim.Bal benim kedimdi.Arkadaşımın kedisinin yavrusuydu.Emmeyi bıraktığında gelecekti bana.
3 hatalık olacaktı bu cumartesi...Artık yok.Artık yok çünkü başka bir kedi onu parçalayıp yemiş!Tanrım...
Adı Bal'dı çünkü rengi baldı.Adı Bal'dı çünkü ben Duman'ın Bal şarkısını çok ama çok severim.Duman'ı biraz araştıranlar bilir;Bal,Kaan'ın daha sonra intihar eden sevgilisine yazdığı şarkıdır.Adını Bal koydum ve o da artım yok.Kendime o kadar çok kzıyorum ki;o kadar çok.Kaderiyle oynamışım gibi hissediyorum,adını koyarak ölümüne sebep olmuşum gibi...
Hoşçakal Bal...Affet beni miniğim...



Bu o.Bal.

1 yorum:

  1. Yavru kedileri özellikle büyük erkek kedilerden uzak tutmak gerek; saldırıp öldürmek isterler. Dişiler birşey yapmaz fakat erkekler sağ bırakmaz. Neredeyse tüm hayvanlarda olan bir içgüdü. Geçmiş olsun, üzmeyin kendinizi.

    YanıtlaSil