11 Mayıs 2013

Anneler Günü & Güzel Haber

  Çok boktan günler geçiriyorum.Sebebi malum.Ama hayat bazen gerçekten çok güzel sürprizler yapıyor insana.
  Bugün anneler günü.Öncelikle,bu satırlarla karşılaşacak bir anne varsa eğer;anneler gününü kutluyorum :)
  Ve.Evet,orta okulda bir Türkçe öğretmenim vardı.Canımın içi.Ana yarısı.Bir öğrencinin hayatına girebilecek en değerli öğretmenlerden biri.
  12 olduğunda,anneler gününü kutlamak için mesaj attım.Ve...


Bir mesaj.
''Canım benim,çok teşekkür ederim.Bugün benim için çok önemli bir gün,4 günlük minik bir oğlum var ablası :) ''
Size yemin ederim,aylardır ilk kez bu kadar mutlu oluyorum.Şahane bir anne olacağından hiç kuşkum yok çünkü bize öyle olmuştu :)
Umarım sevgili oğlunuzun çok ama çok güzel bir hayatı olur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder