1 Mayıs 2013

Günler

   Günler anlamısz,boş,bomboş geçip gidiyor.Ben yine sadece kırgınlık biriktiriyorum,ben yine bir kaç ay sonra hatırladıkça canımı yakacak anılar biriktiriyorum.
   Dün ev ayırma konusunu açtım,sorun çıkarma ihtimaline karşı.Gerçi sevinerek razı olacağını da biliyordum ya;neyse,beklediğim gibi oldu yani hemfikiriz.Sevineyim mi üzüleyim mi?
   Dün saçlarımı kestirdim.Yıllar yıllar sonra yine kısa saçlıyım.Nasıl anlatsam bilemiyorum ama hoş bir model,ben çok beğendim :) Kadınlar için nasıl derler?Yeni saç,yeni hayat?Öyle bi şey.
   1 Mayıs bugün.İnanın hakkında tek bir cümle kurmak istemiyorum.İşçinin,emekçinin bayramı kutlu olsun diyene de münasip tarafımla gülüyorum.Ne bayramı be ne bayramı?Genco Erkal'ın halini gördüm,oturdum ağladım.Türkiye'de soluduğumuz biber gazı oranı oksijen oranını aşmış durumda.Milletvekilleri (milletin vekili oluyor bu adamlar)nden biri tutup bir diğeri hakkında ''senin leşini yere sereceğim'' diye açıklama yapıyor ki kendisi Madımak katillerinin de savunucu olarak biliniyor.Vatandaşın biri çıkıyor İnek Şaban tarihe gömmekten bahsediyor,mübarek Şaban ayına hakaret varmış.Yani böyle bir ortamda hangi bayramdan söz edilebilir ki?En güzeli de sevgili başbakanımızın açıklaması:kardeşçe,omuz omuza vs vs. Ha evet di mi ne güzel?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder