8 Mayıs 2013

İnsanlar!

İnsanlar nasıl bu kadar çirkef olabiliyor,nasıl bu kadar iyi gizleniyor ve nasıl bu çirkefliği aniden ortaya çıkarabiliyor anlamış değilim.
  Ev arıyorum ve ev arkadaşım yoktu.Bi kızla tanıştım,sitelerden birinde.Beraber ev bakmaya başladık.Sevgilisinin üst katını istiyordu ama takdir edersiniz ki ben de istemiyordum.Kesinlikle o evi istiyorum gibi bi şey söylememişti,zaten söylese en baştan tanışmazdım.Yani madem beraber yaşanmaya karar verildi,beraber ev aranır,en uygunu seçilir,tutulur değil mi?
  Eşyalarını devredecek kızlar vardı,oraya gittik.Aslında sadece eşyaları alacaktık ama evin hem fiyatı uygun hem eşyalar için de hem de 2 oda dışında mutfaktan ayrı koccaman bir salonu var ve burada o şekilde başka ev yok.Neyse...
  Kız 3.ev arkadaşı istemiyordu,aklımdaki arkadaşımı söyledim,tanıştırdım.Her şeye tamam dedi.Veee...gecenin 2sinde bir mesaj;ben o evi istemiyorum,Sercanların üstünü tutacağım,eşyaları da alacağım,ister gel,ister gelme...
  E tabi insanların karşısında mahcup duruma düştüm mü zaten?Düştüm.Üstüne bi de bana ''eşyaları unut'' diye bir mesaj atmış.Höst.
  Ne olacağı bu akşam belli olacak.Bana şans dileyin,o evi çok istiyorum,eşyalar da çok uygun... :/
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder