5 Mayıs 2013

Hayal(SİZ)


İnsanların hayalleri vardır değil mi,yapmak istedikleri?Farkında olsunlar ya da olmasınlar,yaşama bağlandıkları şeylerdir onlar.Bazıları yaşama gücünü onlardan alır ve her anın tadına vararak sürdürür hayatınıı.Bazıları tüm vakitlerini ona adar ve gerçek anlamda yaşamayı unutur.Ama öyle ve ya böyle herkesin hayalleri vardır değil mi?

Değil.Niye çünkü benim yok.Çünkü Ferhat'ı (evet adı bu) hayatıma almış ve geri kalan her şeyi tabiri caizse siktir etmişim.


Gerçi düşünüyorum da...Benim hayallerimi bağlayabildiğim tek bir duygu var:NEFRET

Önce babamdan nefret ettim.Evet tam anlamıyla nefret ettim ve 8.sınıfta deli gibi çalıştım ondan uzaklaşmak ve onun tüm hatalarının bedelini ödememek,o hatalara rağmen başarmak için

Sonra aşık oldum.İlk aşk...Sonra da ondan nefret ettim.Beraberliğimizin son anlarında kankamın memelerini ellemekle meşguldü de.

Ona inat çalıştım bu sefer.İstediğim şehre gittim.Kendimi ailemden kilometrelerce uzağa atmıştım.Sonunda başarmıştım(!)

Sonra,bomboş iki yılın sonunda sevgili eniştem bana nefret edilecek başka birini verdi.Ben 4 yaşındaydım ilk karşılaşmamızda.Çocuğu yaşındaydım!Ve o ne yaptı?Evet güzel tahmin.Taciz etti beni orospu çocuğu.Evden apar topar ayrıldım.Gecelerce kabuslardan uyuyamadım.Hala babamla ten temasımız olduğunda ürküyorum.

Neyse.2 yıl da ondan nefret ettim.Ve şimdi...Nefret etmek için elimde sadece Ferhat var.Ve kendimden ölesiye nefret edebiliyorum   bu yüzden ama ondan nefret edemiyorum.Bu yüzden...

Bugün Hıdrellez.Ve ben sadece tek bir dilek tutacağım:Hayallerimi ve onları gerçekleştirme gücümü geri istiyorum!Ve hayır,tüm gül ağaçlarına inat,dileklerimi minik bir sümbülün altına gömeceğim,her gün suladığım...



Fotoğrafa gelince:KIRMIZIDAN VAZGEÇMEK ZOR THY!

2 yorum:

  1. Bence insan biraz bencil olmalı. Hayatında onu ne mutlu ediyorsa onları yapmalı vaktini onlarla geçirmeli. Ben artık öyle yapıyorum . Artık diyorum çünkü kendimin ve sağlığımın öneminin farkına varmak zorunda olduktan sonra... Önce kendin için yaşa canım, sonra hazır olunca....

    YanıtlaSil
  2. Umarım başarabilirim :) Ne de güzel destek oluyorsunuz bana,çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil