27 Mart 2013

Cem-





kendisiyle aramızda tuhaf bir ilişki var.tahmin edebileceğiniz gibi tek taraflı bir ilişki :D neyse,akşama da konseri var.merakla bekliyorum;gördüğümde,o karşımdayken dinlediğimde ne hissedeceğim?şarkılarını severim.sesini severim.ama en çok kelimelerini severim.aslında süslü cümlelerden,kelime oyunlarından nefret eden ben;onun kurduğu her cümleyi severim.
''bugün bana bir şeyler anlatması gerek;aşk hakkında,bizim hakkımızda''
 anlatmam gerektiğinde dinlerim.büyümek hakkında konuşamam ama;büyüyemiyorum ben.sevmek;defalarca ateşe yürümek de diyemiyorum.yürüdüğüm ilk ateşte yanıyorum hala.ama bugün bana bir şeyler anlatması gerek;düşmek hakkında,kırılmak hakkında.çok tecrübem var;ama hakkında konuşamam bunların.kör karanlıkta değilim hayır;ama ne zaman dinlesem,hissederim.durduramazsın der,kayar gider ellerinden bir kalp.belki de ben gidiyorum şimdi?gitmekten korkuyorum sadece.yalnız kalmaktan korkuyorum.düşüyorum...düşüyordum yine,ona geldiğimde.geldim.bir baba şefkati arayarak geldim.kırıldım,ellerimden tutup kaldırdığını sandığım anda yine düştüm.elleri kayıp gitti ellerimden.anladım ki;istediği buydu zaten.sevmek,sevdirmek,gitmek.üşüyordum...ısınırım sanmıştım.
üşüyorum.
hala!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder