26 Mart 2013

mektup arkadaşı arıyorum efenim.

mektup arkadaşı istiyorum efenim.uzun zamandır yazdıklarımın tadı tuzu yok;farkındayım.günlğk tutuyorum fekat hayat şartları mı dersiniz benim dingilliğim mi derim bilmiyorum ama kaç zamandır doğru düzgün yazamıyorum.o cümlelerde hep ama hep bir şeyler eksik.
kısaca
bana yazmayı yeniden sevdirecek,heyecanla postacı bekletecek,cümlelerle beraber o küçücük deli gemiyi tekrar bana verecek bir insan evladı aranıyor.
bir el atın hayrınıza

alakasız not:gerçekten küçücüğüm,boy 1.59.rezalet !



3 yorum:

  1. Bana istediğin zaman istediğin kadar yazabilirsin:))) sonsardunya@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. neden gözlerim doldu bilmem?galiba annemi özledim.teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Epeydir aklımın bir köşesinde yer tutan bir fikirdi. Aslında hep istemişimdir bir mektup arkadaşımın olmasını ama ne yazık ki bu zamana kadar hiç olmadı. Teklifiniz hala geçerli ise mektuplaşabiliriz efem. :)

    YanıtlaSil