26 Mart 2013

Siz yunussunuz!




İtiraf ediyorum;19 yaşındayım ve yüzmeyi bilmiyorum.Neyse;ne demiş atalarımız:Bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp.Ben de çok söz dinler bir yeni nesil bireyi olarak öğrenme aşamasındayım.Okulumun BESYOdaki yüzme derslerine katılıyorum.İçim dışım klorlu su oldu,leş gibi kokuyorum.Şampuan,duş jeli,2 saatlik duş falan hikaye.Hadi bunu geçtim;korkuyorum arkadaş.Denizi ilk görüşüm 4 yıl öncesindedir benim;suyla tanışıklığımız çok yeni yani.Ölüyorum korkudan,siz balıksınız diyerek bizi gaza getirmeye çalışan sevgili yüzma hocam tuttu sen yüzme öğrenmek için Tanrıyı bekliyosun ben Tanrı değilim dedi.Ha gerizekalı sensin!korkuyorum yani bunda anlaşılamayacak ne var anlamadım?Ben korkuyorum;adam bordu tutup havuzun ortasına atlamamı bekliyo.Yok ya yok;seni oraya hoca diye koyanda kabahat.Gavat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder