24 Nisan 2013

Ailesel-Ziyaretsel :)

Harika bir gece geçirdim.Hüzün yok,kafa karışıklığı yok,...Her şey mükemmeldi :) Benim bir arkadaşım var;tanıdığım en masum,en dürüst,kalbiyle dili aynı kelimeleri söyleyen insan sanırım O :) Meleğim benim,abartmıyorum,gerçekten öyle.Ağzından olumsuz bir tek cümle duymadım şimdiye dek.Oysa çok zor bir hayatı olmuş.Almanya'da doğup büyümüş,annesi ile babası ayrılmışlar,yeni bir başlangıç için Türkiye'ye gelmişler ama dili doğru düzgün bilmiyor,Türk Eğitim Sistemi'nden çok çok farklı bir sistemde eğitim görmüş.Üstelik orada Türk olduğu için dışlanmış,burada da Avrupalı diye görülüp dışlanmış.Ama o hepsinin üstesinden gelmiş,gelmeye devam ediyor :) Burada minicik bir evde anne-kız yaşıyorlar.Çok güzel sohbet ettik,her şeyden bahsedebiliyorlar,çok açıklar :) Mesela oturduk O erkekte kıl sevmem her yerini alsın dedi,annesi sırtında kolunda olmasın ama tamamını alırsa kadınla mı beraberim erkekle mi anlamazsın ki dedi,ben de annesine katıldım,güldük eğlendik :)
Şu an çok mutluyum,çoook :) Canlarım benim,çok seviyorum sizi.Umarım siz de benim için böyle düşünmüşsünüzdür....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder