19 Nisan 2013

Aynı Evde Doğal Olarak Ayrılamamak

  Barıştık.Yani beklenen oldu ama şu an sinirden uyuyamama halindeyim ve daha da önemlisi bunu çaktırmamak durumundayım.
  Şimdi şu yemek yerken arayıp bizimkinin onu bilmem nereye bırakmasını isteyen kız vardı ya.Hah işte onunla hala arkadaş olduğunu iddia ediyor ve fakat bunların biz ayrıldıktan sonra konuşmalarını okudum.Kız tavşan almış çok tatlıymış ay mutlaka görmesi gerekiyomuş.Bizimkinin yanıtları aynı muhteşem bak şimdi çıkıp gidecekmiş hem takılırlarmış güzel olurmuş.Ay yemin ederim daha fazlasına tahammül edemedim ve bakmadım yoksa kim bilir neler vardı.Tabi bunları okuduğumu bilmiyor.Biraz ağzını aradım,dertlleşmişlermişmişmiş.
  Sen beni salak mı sandın çocuğum!Ben ne yaptım peki?Tuttum kıza mesaj attım bizimkinin telefonundan.''Canım ben bıdıbıdı,Ferhat'la sorun yaşadığımız günlerde ona ok destek olmuşsun zaten ben de kaç zamandır seninle tanışmak istiyordum müsaitsen pazar akşamı yemeğe bekliyoruz seni :) '' gülüşe bak gülüşe.Onu hanım kız çizgimin altında ezim ezim ezmezsem bana da deli gemi demesinler.Sen kendini ne sanıyorsun kızım ya,deli dalgamda boğarım seni!
 
  Hayır bi de neden kızı suçluyorsam;yavşaklık sevgilimin kumaşında var,sanki bilmiyorum.Ama onun için daha çirkin planlarım var;okuyan olursa kendimden iyice kaçırmayayım diye saklıyorum :D Ulan öküz,ikinizin de burnundan getirmezsem bunu var ya.
  Bi de kızın sevgilisi var anasını satayım Hollanda'da mı ne.Uzak mesafe yaramamış galiba.
  Resmen sinirden saçmalıyorum şu an var ya.Adam da bütün gece öptü kokladı gitti uyudu sonra bakar mısın yüzsüzlüğe?Şeytan diyo git boğ yastıkla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder