4 Nisan 2013

Biri Vize Haftası Mı Dedi?



Tutuştum.Resmen paçalarım tutuştu.

Sözde bu dönem ortalamayı yükseltecektim deee,her derse eşit önem verip çalışacaktım daaa...

pöf!

İlk sınavım Bilgisayar II'den. Mesleğime nasıl bir katkısı olacak hala anlayabilmiş değilim. Hayır yani ne ayak?!

Bu dönem tek alan dersim var,5 kredicik :/ Ve derse giren adam atm anlamıyla bir psi psi-kopat! Resmen lise usulü sözlüye maruz kalıyoruz ve afedersiniz ama bi gün birilerine eksi verirken,dersten atarken ya da derse almazken boşalıverecek diye korkuyorum.Öyle böyle değil ya;dersten kalacaksınız nutku atmaktan,öğrencilerini aşağılayıp gerizekalı muamelesi yapmaktan tarifi imkansız bir zevk alıyor!

Onun dışında bir de alanım dışından bir dersim var:Sosyal Antropoloji.Dersi veren hocama da,derse de bayılıyorum.Hatta o kadar ilgimi çekiyor ki gelecek yıl ikinci üniversite sisteminden yararlanıp Sosyoloji okuyacağım,İstanbul Üniversitesi'nin AÖ programında.

Şimdilik gittim;çalışmam gerek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder