3 Nisan 2013

İn relationship with öküz

İlişkimi anlatayım ben.Ne yapayım içimi dökmeye ihtiyacım var.

Şimdiiiii...Bundan 3 yıl öncesine uzanalım.Başlangıcımız kötüydü o yüzden saymayız biz onu.ikinci başlangıcımız hazirandaydı,13 haziran 2010.bir vapurdaydık geldik gittik geldik.kaldık vapurda;ben onun uzattığı eli tutana kadar.başladıktan 5 gün sonra ben ailemin yanına gittim.3 ay ayrı geçti sadece bir kaç kez görüşebildik.ama o zamanlar her şey o kadar masum,o kadar güzeldi ki...

doğum günümde aldatmasından ve benim bunu sevgililer gününde öğrenmemden sonra;hiç bir şey eskisi gibi olamadı.gidemedim çünkü o benim gerçek anlamda ilk aşkımdı ve o yere çökmüş ağlarken gidemezdim.ama bununla son bulmadı tabi.o kaçamaklar hep oldu.bahanesi de hep aynıydı;sen ilgisizsin,ilişkimizde heyecan kalmadı bilmem ne bilmem ne...

buna rağmen yani onlarca kez ayrılıp barışmaya,ihanete,kavgaya rağmen yine yaptım bir salaklık.şimdi aynı evi paylaşıyoruz.mutlu muyum?hayır.değişti mi?hayır.aynı tas,aynı hamam.


İnsan bir kez kırıldıktan sonra asla eskisi gibi olamıyor.bir kere kaybettikten sonra güvenini,eski günleri özlemekten başka bir şey gelmiyor elinden.

şimdi yeni bir başlangıç klişesinden bucak bucak kaçıyorum çünkü onsuz nasıl yaşanırdı,yaşanır mıydı gerçekten unuttum.

ama bu ne kadar böyle devam eder,edebilir;o da muamma.

yine yazamadım bak.hala beceremiyorum anlatmayı.hala barışamadım kelimelerle.yazık...

2 yorum:

  1. öncelikle merhaba,blog isminin degişikliği ile geldm bloguna ama ben onu küçücük deliğemi?diye okudum:D sonra düstü jeton.

    YanıtlaSil
  2. Benim de öyle okuduğum zamanlar oluyor evet ara ara ne yaptım ben diyorum :D Aslında sadece Ezginin Günlüğü'nün Gemi şarkısını severim ordan geliyor :)

    YanıtlaSil