14 Nisan 2013

Hastayım hasta ama bir çorba yapanım yok :(

Hastayım,tir tir titriyorum.Tam bahar geldi,en şifayı kaptım,oldu mu şimdi hıı oldu mu?

Dünkü doğum günü muhabbeti pek güzel geçti.3 çift ve bir solo takılan arkadaşımız olarak muhabbetin,şarkının,türkünün dibine vurduk.

Çok sevgili Avrupalı kankam hediyelerin dibine vurdu.Kardeşi annesine,babasına,arkadaşlarına,öğretmenlerine bissürü bissürü mektup yazdırmış bence en anlamlı hediye oydu.Salya sümük moda girdi zaten,kocaman kocaman kanlı yaşlı gözleriyle bütün fotoğraflarda acayip çıkmayı da başardı böylece :D

Beraber dolaşırken gördüğümüz ahşap kapaklı,sayfaları sarı saman kağıdından bir defter görüp çok beğenmişti.Ben de onu aldım.Sevgilisi Türkiye'nin kuzey ucunda ve biz de güney ucunda olduğumuzdan,ayrı oldukları sürede günlükler tutup buluştuklarında birbirlerine veriyorlar.Onun için kullanacak defterini muhtemelen.

Ama yani olan da bana oldu :D Alkolün etkisiyle başlayan baş ağrım hala geçmedi.Bir de evimin direği gözümün bebeği ve bu aralar son derece gergin olduğumuz öküzümden kaptım şifayı.Burun tıkalı,hava ışıl ışıl pırıl pırılken ben donuyorum!Ve tabi ki adam yine evde yok,bilmem nerde kamp varmış oraya gitti.O motorun tepesinde bi türlü iyileşemiyor doğal olarak.Beni de hasta ediyor sürekli(gerçek anlamda :P :)

Evde de yapılacak yığınla iş var.Dünün dağınıklığı,bulaşıkları olduğu gibi duruyor.Dolabı temizlemem,yerde anlamsızca oraya buraya dağıtılmış kitaplarımı düzenlemem ve uzuuun bir ödevi bitirmem gerekiyor ama sanırım hepsi kalacak.Duşa girecek takati bulursam şükredeceğim halime.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder