3 Nisan 2013

Şimdi bana öyle bir şey söyle ki durup dururken;beni bu adamın 48 yaşında olduğuna inandır.




Tanıştırayım;son aşkım,büyük aşkım.Her ne kadar filmlerini bitirmek ömrümü de beraberinde yiyip bitirse de ölüp ölüp diriliyorum izlerken :) Lagaan ile tanıdım onu ama tabi ki izlemezsiniz çok şey gerçekten çok şey kaybedeceğiniz filmi 3 İdiots.İzlemeyen kalmış mıdır bilmiyorum gerçi;şahsen ben çok geç kaldım izlemekte.
Benim adama öldüğüm gerçeğini bi tarafa bırakırsak;3 İdiots hayatımda izlediğim en sağlam filmlerden biriydi.Türkiye gibi son derece boktan bir eğitim sistemi olan ülkemizin çok sevgili(!) büyüklerinin izlemesi gerektiği düşüncesindeyim.
Eğer istediğiniz hayatı yaşarsanız;işinizi gerçekten severek yapıyorsanız başarının  sizi takip edeceğini söylemek istemiş kanımca.Ama filmi henüz 2 kere izledim,her izleyişte farklı bir ders çıkarılabilir gibi görünüyor :)
All izz well efenim:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder