21 Nisan 2013

Okuyamadım-Yıkıntı Çiçekleri

Dün gece bu kitabı okumaya çalıştım.Benim yetersizliğim mi yoksa kitapla ilgili bir sorun mu bilmiyorum ama ciddi anlamda kitaba dair hiçbir şey yok şu an bende.Gerçi biraz da uykum vardı;onun etkisi mi diyerek bugün bir daha el atmayı planlıyorum.Ama en başta rahatsız olduğum bir konu var ki o da şu;kitapta çok fazla mekan ismi geçiyor.Mesela yazar sinemaya gittiler demiyor da;Studio Cujas'a gittiler diyor,o neredeydi bu nerdeydi diye düşünürken kitaba konsantre olamadım.Mekanlar kitapta önemli bir yer tutuyor zaten,bahsettiği her mekanı en az 2 paragrafla uzuuun uzuuun anlatıyor.Yok yok benim çok kafam karıştı.Altı üstü 111 sayfa bakalım bugün halledebilecek miyim.Evi toplamam,bulaşık yıkamam falan gerekiyor zaten;malum yarın önemli bir misafirim var :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder