17 Nisan 2013

Ayrılık Sonrası Aynı Evde Yaşamak

Valla biraz tuhaf.Beni işkillendirecek,meraka düşürecek,kafamı yoracak ne varsa yapıyor.Misal:Bugün benim de işlerim vardı.Ne işin vardı lan göt?En fazla koca götlü Reyhan'ınla takılmışsındır.Ya beni kötü kötü konuşturuyor ya.
Sınavına çalışıyordu,yardım ettim.Yardımı teklif eden de bendim.Neden demeyin,şahsen ben kendime diyorum ama yanıt alabilmiş değilim.Yumuşuyor muyum ne?Aman ne bileyim amk,çok karışık ya.
Herkes düzelecek diye başımın etini yiyor ama bence ikimiz de bu durumdan memnunuz.Yani tabi 3 senelik birlikteliğin getirdiği bazı durumlar var ama ben yokken eve iki kız atıp bakar başının çaresine.Ne kadar çirkinleştim değil mi?E ne yapayım,hayat çok boktan.
Bugün Barış Manço Şarkıları konseri vardı.Çok güzeldi.Klarnet çalan çocuğu paket yapıp bana gönderin;onu pamuklara sarmalar sarar,ne sitem ne keder kalbini yorarım.Arada bana klarnet çalsın yeter.Bi de bi akademisyenin çocuğu Arkadaşım Eşek'i söyledi.Çok tatlıydı be.Hazır yapılmışı varsa bi tane de ondan istiyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder