8 Nisan 2013

Ne Okuyorum?


Bu aralar bunu okuyorum.Efenim ben genel olarak çok kitap okurum zaten ama sınav dönemlerinde daha bi çok okurum.Hani klasik öğrenci psikolojisiyle her öğrenci sınav dönemi süper aşçı,süper temizlikçi kesilir ya.Ben de okuyuculuktan süper okuyuculuğa terfi ediyorum :D 
Lisans öğrencileri her seferde 5 kitap alabiliyor kütüphaneden,15 gün okuma süresi var.İşte ben de öyle 15 günde 5 kitap standardında götürüyorum işi.
Kitaba dair yorumlarımı sonraya saklıyorum zira yarın bu dönemki tek alan dersimin,aynı zamanda 5 kredilik o dersimin sınavı var!
Ama Carmen'i ayrı bir severim,yanılmıyorsam ikinci kez okuyorum.Bu arada çingeneleri de çok severim,dünyaya bir kez daha gelecek olsam çingene doğmak isterdim.Bi de benim insanın görünce bile içini açan,her daim neşeli,ultra güleryüzlü bir arkadaşım vardı,Carmen'di o benim için,hala da öyle kayıtlıdır telefonumda.Ben kim peki?Memnun oldum ben de Rahibe Teresa'ydım o vakit,ilişkisel sebeplerden ötürü :D 
Biz bununla,yani malum Carmencita'mla soyunma odasında mezdeke açar oynardık falan.Ah ne güzel günlerdi.
Çok özledim onu çok,umarım iyisindir Carmen'im.
NOT:O bu boktan eğitim sisteminin vurduklarından,neşesini çaldılar,piano çalmayı bıraktı,resmi bıraktı,fotoğraf çekmeyi bıraktı,sosyal medyadan sildi kendini,telefon bile kullanmıyor.Bu yıl tekrar hazırlanıyor sınava,umarım bu kez istediği olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder