13 Nisan 2013

Doğum günü&Biten Vizeler&Bitmeyen Oyunlar:Şişe Çevirmece


Şu an tam böyle görünüyorum.Niye?Çünkü bir vize haftasının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.Ben mi sınava girdiiim yoksa onlar mı bana girdi tartışmaya açık bir konu tabi.İlk sonuç açıklandı,95.Ama bi sorun ben denen hala bana girenlerden bahsediyorum?Çünküm bu sadece ve sadece başlangıç seviye İngilizce'nin notu.Ühüüü asıl bombalar daha patlamadı.Şimdi ise bu hallerdeyim:

Dün yazmayı bırakıp evi toparlamam gerekti de.İnsanın kankisinin doğum günü olması çok zor kardeşim.Doğum günüsüz arkadaş istiyorum!
Dün bizde oturduk,sohbet muhabbet,şişe çevirmece.Ayıptır söylemesi çok elit bi lise hayatım vardı da bu oyunlar hep içimde kalmıştı işte.Tabi oyun nasıl bitti?Bizim,benim evin öküzüyle kavga etmemle bitti.Hemen anlatıyorum:Efenim münasebetsiz kızın teki mesaj attı mesaja yanıt verilmeyince aradı bunu cınıııım dışarda mısın beni bilmem nereye bırakır mısın diye.Zaten kılım,bi kere fakültelerine gittim bunların,selamlaşmadılar bile.Hayırdır dedim,o kadar samimi değiliz dedi.Hani samimi değildiniz amk selamlaşmadığın insan seni bunun için arayacak cesareti nerden buluyor?Neyse bi şekilde kapandı konu ama soğuğuz hala.Dedim sen beni unut,doğru düzgün davranmayı öğrenene kadar.Tabi bu halim ne kadar devam eder bilinmez zira öpüp koklayıp yanaklarını mıncırasım var çok fena be. :(

Neyse kankaciğmin doğum günüsü bugün.Akşama bizim bahçede mangal partisi üzerine pastalar,mumlar falan bi şeyler planlıyoruz bakalım.Sevdiceği de tee İstanbullardan geldiği için çok memnun bizim Avrupalı.Ay bu Avrupalı muhabbeti de ayrı olay.Şimdi benim malum kıl hocamın dersinde tanışma faslında,kızcağız Bahçelievler'de mi ne oturduğundan ve çoğu kişinin ordan haberi olmadığını düşündüğünden Avrupa yakasında diye söz başladı,yerini tarif edecekti.Bizim malum hoca da atlad hemen oooo Avrupalıyım diyo yani kız beğenmiyo buraları diye.Bizimkinin adı da Avrupalı kaldı tabi,ota boka hepimiz atlıyoruz ooo kız Avrupalı tabi beğenmiyo buraları diye.Yalnız hatun köken olarak Sivaslı o da ayrı muhabbet :D
Kankaciğim sen bunu göremeyecek olsan da çok hepi börtdey canım benim yerim lan senin koca gözlerini :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder