26 Nisan 2013

Kayır gider avuçlarından bir kalp,tutamazsın

Bazı şeyleri artık daha iyi anlıyorum.Evet aramız iyi,evet öpüşüyoruz koklaşıyoruz;her şey görünüşte çok güzel.Ama sadece GÖRÜNÜŞTE.Artık biliyorum.Bitirmem gerektiğini,çünkü mutlaka biteceğini ve devam edemeyeceğini biliyorum.Görüyorum,değişmeyeceğini görüyorum
Kalbimi en çok kıran şey gözünün devamlı başka bedenlerde olması ve ya sürekli yeni bir flörtün heyecanını araması.Bir filmde mi görmüştüm bir kitapta mı okumuştum hatırlamıyorum ama kadın şöyle diyordu:
Erkekler de kadınlar da aslında bir çok alternatifleri olduğunu bilirler.Ama severken,aralarındaki fark şudur;kadınlar bu alternatiflerin önünü kapatır.Erkekler kullanmak için fırsat yaratmaya çalışır.
Öyle mi?Bilmiyorum.Ama öyle ve ya böyle;bu iş bitiyor.Yavaş yavaş,canımı yaka yaka bitiyor.Anı yaşamak pek bana göre değil böyle bir durumda.Ona belli etmiyorum ama o da anlıyor bence.Zaten onun da istediği bu bir yerde.
Çok acı değil mi?Onu 5 yıldır tanıyorum.Onunla 3 yıldır beraberim.Beraber büyüdük.Çok şey paylaştık.Ve şimdi 2 yabancıya dönüşeceğiz.Bunlar hiç yaşanmamış gibi.Hiç sevişmemişiz,hiç uyumamışız,hiç gülmemişiz beraber ya da hiç ağlamamışız gibi...Hayret,ağlatıyor bu cümleler.Ama bu can acısına daha fazla dayanılır mı?
Belki çok erken diyeceksiniz,sadece 20 yaşımı sürüyorum sonuçta.Ama bu o kadar farklı ve o kadar özeldi ki...Zannetmiyorum artık;yeniden bunu yaşamayı göze alacağımı.Oradan oraya savrulup duracağım bundan gayri.Ama güçsüzlükten olmayacak bu;sadece yerleşikliğe veda ediyorum.
Henüz bunu sana söyleme vakti gelmemiş de olsa;hoşçakal sevgili'm...gidiyorum.

2 yorum:

  1. Çok küçük yaşın daha yahu. Üzüldüm okurken... Doğru bir karar verdiğini düşünüyorum. İnsanı zayıflatan yıpratan kararsızlıktır ve bir kadının en güçlü olduğu zaman kararlı olduğu zamandır. Zamanla hepsini unutacaksın şu an tabiiki bu psikolojide olmaman çok normal. Şöyle nacizane bir tavsiye benimki, asla sana senin gibi davranmayan, düşünmeyen, bakmayan vs vs birine hakkettiğinden daha iyi davranmamandır. Benim yaşım çok çok büyük senden şu kadarını söyleyeyim hiç kimse psikolojini yıpratacak, çeşitli hastalıklara yakalanmana sebep olacak kadar senden daha değerli değil. Unutma önemli olan sensin, değerli olan sensin.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Uzun zamandır kararsızlıklarla boğuşuyorum ama umarım artık bitecek.Gerçekten çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil