7 Nisan 2013

Günler

Dün gece Lise Defteri'ni izledim.O dönem tuttuğum günlüğün başında dizinin jeneriğindeki sözler vardı hatırlıyorum:Gençtiler,hırslıydılar,arzuluydular...


Tabi o ergenlikle o dizide aşklarım da vardı :D Bakınız:Sarp Levendoğlu





Dağınık salaş hallerine öldüğüm ya :D Bi de o kabız pantolonları giymese daha çok mutlu olabilirdim ama sırf o yüzden (Bir de Emret Komutanım'daki inek yalamış gibi görünen saçları yüzünden) Sarp'ı çocukluk aşkım olarak kalbime gömmüş bulunuyorum :)

Bir de bakınız:Mehmet Can Mincinozlu




 Tabi o zamanlar en asi zamanlarım :P Siyahtan başka renk giymiyorum,saçımın bir tarafında kırmızı diğer tarafında mavi bir tutam var elim kolum siyah deri takılarla dolu filan :D E o dolayısıyla o hali bana fazlasıyla hitap ediyordu :D 


Gerçi hala beğenirim McM'yi;aramızda altı üstü 10 yaş olduğuna göre şansım var demektir değil mi :D 

Gelirsek bugüne...
Efenim mutfağım tam olarak şu halde:


Ütü filan hariç tabi,hiç vaktim yok onunla uğraşmaya.İç çamaşırlarını bile ütüleyip giyecek kadar takıntılı bir insana dönüşmeme de vakit var :D Neyse bulaşıklar öyle birikmiş ki resmen mola vere vere yıkıyorum.Malum vize haftası,hafta içi mümkün değil bunlarla uğraşmam.
Gidip devamını yıkayayım bari :/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder