20 Nisan 2013

Ben Kedileri Çok Severim

E yani artık bunalım bunalım takılmaktan sıkıldım.Reyhan pazartesi akşamı yemeğe geliyor.Kibarlığımla öldiriciiim :) Bir de İrem vardı ki muhabbetini yaptıkları konu da grup...Te Allahım neyse bak çirkinleşmiyorum;onun icabına tamamen onun tarzında baktım,şimdi yazdığı mesajları insanların görmesi korkusuyla götüm götüm yaşamakta.Ben dediiiim,beni bu noktaya getirmeyin dediiim,beni hanım kız çizgimden kaydırmayın dediiim,beni çirkefleştirmeyin dediiiim,...Dinlediler mi?Hayır.İyi o zaman,sonuçlarına katlanırlar.

Kapat konuyu kapat kapat kapat!(Evet anlayabileceğiniz gibi al bunu al al al repliğinden esinlendim biraz :))





Şimdiiii.Ben kedileri çok severim.Bi kere köpekler gibi ölesiye sadık değiller.Akıllılar yani anlatabiliyo muyum?Bakarsanız,ilgi gösterirseniz kalırlar,yoksa fiuvvvv!Öyle sürekli yalakalık da yapmazlar.Canları isterlerse sevdirirler kendilerini,canları istemezse giderler.Yalnız sezgileri çok kuvvetli ya;ne zaman üzgün süzgün depresyonda olsam Pamuk ve Yağmur (Arkadaşlarımın kedileri) hemen dibimde biterlerdi.Sarılıp ağlardım falan,yavrucaklar pati bile atmazdı yani o derece bi uysallık :D Pamuk yalnızca kızıştığı dönemlerde sorun yaşatırdı da Yağmur tanıştığımızda bebekti daha,tarafından tırmalanmışlığım çoktur :)

Bu arada Pamuk kızımız sonunda anne oldu,ben de büyük teyze oldum amanın amanın :) Gitsem de görsem diyorum,buraya iki saat mesafede bir yerde,uzak değil yani :) Yani İzmiir hesabıyla mesela,akşam vakti Buca'dan Alsancak'a gitmek gibi örneğin :)

Neyse ne diyordum?Ha evet kedileri çok severim.Öğrenci evinde yaşadığımdan,ailem uzakta olduğundan ve otobüsler kedileri uyuşturulması şartıyla kabul ettiğinden henüz bir kedi-sahibim olmadı ama yerleşik hayata geçişimin ilk anından  itibaren benim olacak bir tanesi :)

Adı da Gece olacak.Oya Baydar'ın Kedi Mektupları'nı okumanızı da bu vesileyle önereyim,patiler,bıyıklar,titreşimler uyuştuktan sonra neden çıksın ki kavgalar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder