3 Nisan 2013

Mabel Matiz

Bir Mabel yazısıyla daha karşınızdayım(kimin? :( neyse.) Efendim ben kendisini çok sevgili yeni Angaralı arkadaşım Merve sayesinde tanıdım.Konserini sahnenin hemen önünde,hatta sahneye ayaklarımı dayayarak yani oldukça yakın plandan izledim :) Ah benim akılsız başım sadece Matiz'in Şarkısını biliyordum o konserde.Yine de enerjisiyle beni benden aldı :) Sonrası malum,müdavimi olduk kendisinin.

Bu linkte Mabel'in ilk albümünden sonra EgoistOkur için yapılan röportajı var.Bakınız;sözleri bile insanı ona bağlamaya yetiyor.

Bu da Yaşım Çocuk albümünün yani Mabel'in ikinci albümünün,onun da kendisi için çok özel olduğunu söylediği ve benim favori parçam.Açıkçası herkesin sevebileceği bir ses değil.Bana biraz Cem Adrian'ı hatırlatıyor:Ya çok seversiniz ya da nefret edersiniz.Misal benim çok sevgili sevgilim hiç sevmiyor sesini.Ben de o yokken ya da kulaklıkla dinlemek zorunda kalıyorum hep :D

Yine de bir deneyin derim ben.Seversiniz;hayatınıza güzellik katar Mabel.

Sonra Alaimisema 'yı söyler;biz de hayatımızı gökkuşağının 7 rengine boyar ve homofobiyi bir kez daha lanetleriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder